Van SB naar Los Angeles - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Saskia en Corne - WaarBenJij.nu Van SB naar Los Angeles - Reisverslag uit Santa Monica, Verenigde Staten van Saskia en Corne - WaarBenJij.nu

Van SB naar Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Saskia en Corne

21 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Santa Monica

Ik schrijf dit stukje vanuit mijn bed in LA en zie nu op TV Griffith park (planetarium en mooi uitzicht over de stad) waar we vandaag naartoe wilden. Zwart van de mensen want er is een eclips vandaag. Haha, bizar, een once in a lifetime gebeurtenis die plaatsvindt op een dag dat wij er zijn. Maar even plannen wijzigen, in LA moet je niet in de file belanden....

Mijn bed staat trouwens in een Hilton suite, hoe groot kan het ontrast zijn? Van camping zonder water naar deze luxe. Heerlijk! C en ik hebben deze reis helemaal samen gepland maar laatste twee hotels heb ik me niet tegenaan bemoeid en dat pakte dus aardig uit. Vanuit mijn bed zie ik de pier van Santa Monica die minder dan tien minuten lopen van ons hotel is. Fijn hoor, deze luxe de laatste drie nachten!

Gister pas om een uur of tien uit SB vertrokken, we hadden nog een ontbijtje in ons hotel en hadden maar zo'n 150 km te rijden. In Malibu even de auto aan de kant en ons vergaapt aan de decadente strandhuizen. Toen door naar ons hotel waar iedereen bijzonder tevreden mee was! Grote suite met keuken, eigenlijk meer een appartement. Wandelingetje naar het strand, pier en daarna richting Venice beach. Dat dacht ik tenminste maar na een stevige tippel kwamen we erchter dat ik toch de verkeerde kant had gekozen. Nou ja, morgen dan maar... Rest van de dag lekker in het hotelzwembad geweest en lui genoten van de luxe van onze hotelkamer. Jongens nog even naar de I store geweest voor een nieuwe I pad en telefoon voor Kasper. Nu lig ik zooooo lekker in dit heeeeerlijke bed dat het me moeite kost eruit te gaan. Ik doe het toch maar want we zijn hier nog maar twee dagen.... C heeft al gezwommen, jongens liggen nog heerlijk te slapen en willen dat volgens mij nog wel even blijven doen haha. Dan eerst nog maar eens heel lang onder die fijne douche!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Santa Monica

Saskia en Corne

Saskia en Corne

Actief sinds 30 Juni 2013
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 18830

Voorgaande reizen:

14 Juli 2017 - 24 Augustus 2017

Amerika 2017

06 Juli 2013 - 10 Augustus 2013

Canada

Landen bezocht: